Tuesday, February 1, 2011

Recorder 录像机

I almost forgot I had this blog.
我差点忘了我有个部落格。
It was once upon a time ever since I updated my current life situations.
上次写的最后一篇文章,已经好像很久以前的事了。

Nothing big happens in my life, just that I joined AIESEC last semester and it started to change my life 180 degree.
I started to know more people, people who are patient, passionate and funny!
This is how I should live our lives, I realize.
我的生活大致上没什么大改变,只是自从上个学期加入了AIESEC,我的生活有了180度的转变。
我开始认识更多人,他们有耐心和热血,而且很搞笑!
我开始反思,认为这就是我以后该有的生活态度。

How my life changes?
I started to have plans not only on mind, but in written form.
It happens sometimes we are forgetful.
我的生活怎么了呢?
我开始把计划的事物写下,而不只是记在脑海里。
毕竟人脑有时还是健忘的。

Many people don't realize the power of writing something down.
It really works and you will achieve your plan at a higher possibility.
很多人没有真正意识到把东西记下的好处。
这个方法真的很有效,它让你意想不到地达到你要的效果。

I just realize it is my time to continue writing.
这也是我才发现的:是时候开始写东西了。
Perhaps not regularly, but it will last long.
虽然不是定期地写,可是我答应自己会一直写下去。
I like writing. It is a recorder of my contented life.
毕竟我知道自己喜欢写文章,虽然不是什么惊天地、泣鬼神的文章。
它就是我生命的录像机。



No comments:

Post a Comment